Saturday, April 11, 2009

Dato' Siti dan Anita Sarawak di ABPBH 2008

Dato' Siti Nurhaliza bakal membuat persembahan yg hebat di ABPBH 2008


Anita Sarawak


Kemuncaknya sudah tiba. Esok (12 April 2009) akan menyaksikan siapakah artis2 yg bakal memenangi anugerah bagi kategori masing2 di Anugerah Bintang Popular Berita Harian 2008.

Dato' Siti Nurhaliza juga tidak terkecuali merebut kategori Penyanyi Wanita Popular yg belum pernah disentuh oleh mana2 artis wanita semenjak Dato' Siti memegangnya seawal pembabitannya dalam industri muzik ini. Pada mlm itu juga, Dato' Siti bakal membuat persembahan. itulah yg dinanti2kan oleh peminat industri muzik kita kini. Selain drpd Dato' Siti, artis2 lain yg bakal membuat persembahan pd mlm tersebut adalah seperti Anita Sarawak, Datuk A. Rahman Hasan, Faizal Tahir, Siti Sarah serta beberapa lg barisan artis baru yg sedang meningkat naik.

Malangnya ada antara artis2 kegemaran sy yg tidak membuat persembahan pd mlm itu. Jika pd mlm itu diserikan dgn persembahan hebat seperti drpd Dato' Sheila Majid, Ziana Zain, Dayang Nurfaizah ataupun Adibah Noor, mungkin 'keserian' mlm ABPBH 2008 akan bertambah meriah. Mungkin juga pihak ABPBH 2008 sendiri ingin memberikan peluang kpd barisan artis baru bg membuat persembahan di mlm yg penuh berprestij itu.

Busana Dato' Siti Nurhaliza direka oleh Rizman Ruzaini Creation.
Tema: Sentuhan Tenun

No comments:

Post a Comment